۲۱ واحد صنعتی جدید در سبزوار فعال شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۲۱ واحد صنعتی جدید با سرمایه گذاری هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال از ابتدای امسال در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

حسین شریعتمدار تهرانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: راه اندازی این تعداد واحد صنعتی در سبزوار زمینه اشتغال ۴۱۷ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

او افزود: عمده واحد‌های صنعتی مورد بهره برداری شامل محصولات غذایی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، ساخت تجهیزات و واحد‌های تکمیلی و فرآوری مرتبط با صنایع و کشاورزی، دام و طیور بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار ادامه داد: همچنین در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شده است.

شریعتمدار تهرانی بیان کرد: عمده فرصت‌های سرمایه گذاری این شهرستان شناسایی شده است که این ظرفیت‌ها در قالب دفتر سرمایه گذاری به کارآفرینان معرفی می‌شود.

او تصریح کرد: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال‌های اخیر عملیاتی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار